2009/4/27 Xosé <xoseca...@gmail.com>:

> Por min ben. O que si boto en falta é que fiquen rexistradas nalgures as
> motivacións de cada escolla. Se non, co tempo teremos de novo as mesmas
> discusións e repetiremos os mesmos argumentos.

Xa estou buscando algún tipo de software para isto. Pero como o prazo
límite é ata que comece maio (tempo de estudo, que xa bastante tempo
perdín) pois non creo que apareza algo. Estou pensando seriamente en
poñerme a programar algo disto, usando por exemplo django. Hai algún
programa por aí, pero non me convenceu de todo, por non ser o que
necesitamos ou ter unha interface moi recargada con moitas cousas que
non nos fan falta ningunha.

Polo de agora as motivacións quedan gardadas no correo, e cando
finalmente se monte un sistema destes haberá que ir metendo os termos,
definicións e todo iso, e ademais as mensaxes que se enviaron á rolda.