> A cuestión é, seguimos a valoras unha fusión en ciberirmandades, ou
> incorporamonos a esa nova asociación?. Como e en que termos o deberíamos
> facer?
>
> A miña opinión _a priori_ é que é máis interesante depender desa nova
> asociación de SWL, e que nos permitan manter unha identidade propia (a modo
> de 'división', como ben poderían ser 'usuarios' ou 'programadores').

Que eu saiba estabámoslle pedindo ás Ciberirmandades que nos
respectaran como entidade separada dentro da asociación. E non vexo a
forma de meternos nunha federación de asociacións sen ser
asociación...

> @Leandro, Dani (e os que esteade cerca da Coruña). Xuntamonos un día a modo
> informal pra falar destes temas?

Por min vale. Cando queirades, e onde queirades. Supoño que igual se
apunta algún máis dos que anda por aquí: Alejo, Tsao...