O Sábado, 10 de Outubro de 2009 22:29:58 José Manuel Castroagudín Silva
escribiu:

> Sen traducir?
Perdón, fóiseme a mao: etiqueta

> Tampouco é tan fácil  (ver o pantallazo: "Set includes and arguments" ...)

Definir as inclusión e os argumentos (?)

> Ámbito? A verdade é que non sei que é "scope" en programación, así que
> se tal, ignorade o que eu diga.

É a parte dun programa onde está definido do que sexa que falemos. iirc, xa
está no glosario como alcance ou ámbito.

Pois esta case me fai falla a min...

> Botádelle un ollo á imaxe, para facervos unha idea da situación. Son
> as cadeas fuzzy e sen traducir que me quedan. (non sei se haberá
> algunha ferramenta que permita imprimir dun .po as cadeas sen
> traducir. Algo como msgfmt --statistics, pero que pinte as que faltan,
> vaia)
A vista das unidades de tradución de Lokalize, por suposto ;-)

Responderlle a