mvillarino escrebeu:

> «We are Gears»* ; e eu que importo? Hai quen vía problema e deste
> xeito arranxamos o asunto: que queres traducir sl ou desenvolver
> infraestruturas para tal? Benvido. Que queres facer campañas para
> pon-aqui-algo? Pois apoia as que fan as CIF. Que queres traducir o
> Opera ou cousas privativas? Pois hai quen o fai.
>
> Estritamente opinión persoal: Eu non lle vexo tanto problema, que o PT
> sexa asociación ou non a min caseque non me vai afectar o traballo que
> fago como tradutor. Vou seguir sendo tan tarasco como sempre!.

Créocho ben }:) E boa falta fai. Se non fora por posturas críticas como a túa
hoxe estaríamos como ao principio. Peor en realidade. Pero volvendo ao tema,
estou contigo. De todas maneiras unha cousa é que a xente de trasno se
asocie, e outra moi distinta pretender que esa asociación aglutine todo; eso
lóxicamente, hai que falalo primeiro, sobre todo sabendo que os da
ciberirmandade andan meneándose e de qué maneira. Ademais agora está de moda eso
de que non se poden impoñer as cousas. Hai que ser polites, aínda que sexamos
engranaxes; "Mentes comunicando a través de máquinas", ese era o lema que
usabamos no HackLab. Por certo, que eu sigo esperando a que alguén me felicite
por hackear a todo un goberno con eso do soft libre, que parece que eiquí hai
que dicilo todo. ken okupa preokupa...

> Home, se mal non me equivoco, e cumpre non errar moito agora.... desde
> hai unhas semanas?

Wo?

> ??????? Refíreste a acceso mediante contas shell sobre ssh?
>

> * Un antigo lema e fondo de escritorio de KDE, xunto co «Who develops,
> decides»

recibido.