Benvido Ivan, por fin un voluntario para as máquinas.

Na miña opinión, precisamos e por orde de prioridade

correo
Web
Listas
Ftp
wiki
blogs
servidor terminolóxico
Corpus
Forxa ou algún sistema de control de versións
"zona de probas" (para instalacións e configuracións especiais)
estatísticas
copias de seguranza e réplicas