2009/11/6 damufo <dam...@gmail.com>

> Boas:

> menú: Editar|Pegado especial
>
> "Texto simple" pode ser unha boa opción aínda que penso que máis claro é
> sen formato, ou non? porque que se entende por formato? un "texto en html" é
> texto sen formato? refirome a <p>isto é un parágrafo</p> ou mesmo as
> tabulacións que si deixa ao pegar (ou colar, non sei en que quedou a
> cousa)... polo que formato eu entendo que si ten.

Eu entendo "plain text" como un arquivo que non contén marcas de formato
pero a *nivel binario*.

Un documento html non deixa de ser texto plano, pois as marcas de formato
que inclue son perfectamente visibles nun editor simple [non deixan de ser
texto] e non dependen dunha aplicación específica para a súa
creación/modificación.