2009/11/12 Pablo Belay Fernández <pbe...@gmail.com>

> Boas,
> son novo na lista de correo, son Pablo Belay estudante de ETIX na Coruña.
>
> Póñome en contacto con vos para informaros que estamos a realizar dende os
> Comités (CAF) e o GPUL un manifesto sobre o peche da OSL da Coruña, que
> adxunto. Queriamos saber se ides apoiar a iniciativa e se tedes algunha
> aportación ao texto.
>
> Saúdos.

A título persoal, entendo que esta debe ser unha iniciativa dentro da USC,
xa que nos, como proxecto teremos/deberemos (que) apoiar a todas as
Universidades e non a unha en concreto.

Creo que cada quen, a título individual debería apoiar esta iniciativa,
aínda así non vexo que o Proxecto Trasno sexa quen de participar entanto non
estea oficialmente constituído e se decida (se así fose) en xunta. Chegado
ese momento serei o primeiro en propor ese apoio.

> Pablo Belay Fernández
> www.belay.es/

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org