Algun de nos o martes andaremos pola FIC  e non teremos problema por quedar
contigo a unha hora e comentarche.
Fai 2 semanas falamos deste asunto co Decano da Facultade e os traballadores
da OSL e nos informaron que todo apuntaba a que se ia abandoar o proxecto.
Exactamente o Decano incitounos a que protestaramos e que tiñamos o apoio
del.

Nos cremos que polo menos se ten que manter con bolseiros e non se pode ter
parada, todo o que sexa máis benvido sexa.

As actuacións que temos na cabeza é:

   - Envio dunha nota de prensa das entidades que asinan o manifesto inicial
   - Recollida de firmas entre o alumnado
   - Preguntas sobre a situación e apoio ao manifesto no Consello de
   Goberno, Xunta de Facultade e Clausto da UDC,...
   - Pódese optar por algún tipo de charla...
   - máis cousas que se nos ocorran.

Pablo Belay Fernández
www.belay.es/