O Xoves 12 Novembro 2009 16:30:36 Miguel Bouzada escribiu:
> Algúns estamos a falar de vernos na kutruparty
> http://www.kutruparty.net/así, ademáis de coñecernos mellor arredor
> dunhas cañas ou cafés poderemos
> falar das nousas cousas asociativas.
>
> A miña experiencia di que o fito de vernos periodicamente fortalece a
>  grupos como o noso, ao crear ou afondar en vencellos personais. Por iso
>  propoño que tratemos de quedar en vernos ou o sábado 5 ou o domimgo 6,
>  cito estes días porque cecais sexan os que mellor poidan acair a maioría.
>
> Propostas??

Pois eu case que podo confirmar asistencia. De feito nunca parei na Estrada,
así que... Podemos planificar mellor as cousas que queremos facer, que en
persoa faise mellor.

@ voto a favor do café sobre da caña, pero vaia; que tamén son un experto
cervexeiro :)

Responderlle a