Boas a todos,

un par de "concetos":
- Eu, de poder ir, sería pola tarde. Á hora dos cafés, máis ou menos.
Pola mañá estarei liado. Se cadra, podo chegar para comer, pero sería
"comer tarde"... Ou se cadra non, e ás 2 xa estou libre... non sei
aínda, xa concretarei cos que vaiades.
- Ao ser isto na kutruparty... había que inscribirse antes, mercar
entradas, ou algo? Porque... non teño...
Non sei se haberá unha "zona de libre acceso", ou se se poderá entrar
libremente, ou que... por non saber, non sei nin onde vai ser,
jejeje...

Tedes datos sobre estas cuestións? En calquera caso, supoño que sempre
nos poderiamos xuntar en calquera taberna dos arredores, como última
opción...

Veña, ta logo!

Saúde,

Chaves - http://chav.es