O Sábado, 28 de Novembro de 2009 16:54:23 Miguel Branco escribiu:
> Así que, pensaba en ir revisando/completando módulos do extragear e da base
>  de cara á SC 4.4, pois temos como ata finais de Xaneiro*, non?. Vou
>  comezar por orde alfabético *excepto* que esteades a traballar neses
>  módulos/me digáde-lo contrario.
extragear-base
extragear-graphics          <-Xosé
extragear-libs
extragear-multimedia
extragear-network
extragear-office
extragear-pim                   <-Xosé
extragear-sdk
extragear-security
extragear-sysadmin
extragear-toys
extragear-utils
kdeaccessibility        <-Marce
kdeadmin                 <-Marce
kdeartwork              <-Marce
kdebase                  <-Marce
kdeedu                    <- Xosé
kdegames               <- Adrián
kdegraphics
kdelibs                    <-Marce
kdemultimedia
kdenetwork             <- Xosé
kdepim                    <- Xosé
kdepimlibs               <- Xosé
kdeplasma-addons  <- ifreiria
kdereview                <- Xosé
kdesdk                    <-Marce
kdetoys                   <-Marce
kdeutils                   <-Marce
kdevelop                 <-Marce
kdevplatform           <-Marce
kdewebdev              <-Marce (e aquí estou)
koffice                     <-Miguel
playground-accessibility
playground-artwork
playground-base
playground-devtools
playground-edu
playground-games
playground-graphics
playground-ioslaves
playground-libs
playground-multimedia
playground-network               <-Xosé
playground-office
playground-pim                      <-Xosé
playground-sysadmin
playground-utils
qt                                           <-Marce

Nota: onde pon Marce quero dicir que pasei completando, revisando a ortografía
e a gramática.
Hai outro par de persoas por aí, pero non chegaron a enviar nada aínda.

O Kexi que hai agora fíxeno probando a tradución automática co apertium. Hai
outra versión (mellor) en kde3.