O Domingo 29 Novembro 2009 16:57:35 Manuel Vázquez escribiu:
> Ola:
> Apúntasme kde-multimedia e playground-multimedia?
> Non me atrevo co extragear-multimedia porque semella moito para min, pero
> podería facer algo segundo me digades.

Non estaba alguén con extragear-multimedia? Aí hai moito choio por facer.
Manuel, se queres podes revisar kde-multimedia & playground-multimedia e eu ir
facendo no extragear ou ben repartimos  o extragear-multimedia para dalo
rematado (xq amarok, k3b, kaffeine.... deberían estar traducidos ó completo).
Vos me diredes.

Responderlle a