Ola, eu son o que estou con Amarok; polo momento non fixen case nada porque
estiven moi liado con outras cousas e non tiven tempo.
Nun par de días conto poderlle adicar máis atención, pero se o queredes
asignar a outro non hai problema.

Saúdos

O Luns 30 de Novembro de 2009 ás 09:02 mvillarino escribiu:

Responderlle a