> Ousexa que o de miña zona "Xaraiba" é incorrecto? Digoo porque así fixoo  e
> xa o lembro.

Na miña zona dise "sarabia" ou "saraiba" dependendo de a quen lle
preguntes. Lembro que lle chamaban tamén doutro xeito, pero non está
entre todo o que lin neste fío. O de "pedrazo" úsano moito na TVG se
mal non lembro...

> En gnome está o ficheiro libgweather que ten unha morea de vogablos
> terminolóxicos semellantes a estes e que me gustaría que alguén o collese
> para ver se é normativo ou só localismos.

A ver, cando remate cos exames tiña pensado facer unha lista ca
terminoloxía de meteoroloxía de KDE, GNOME e XFCE, e fixar todo iso
máis ou menos porque en XFCE a terceira parte do que queda por
completar é meteoroloxía. Así que podedes ir comezando, pero eu ata
mediados de mes non teño tempo (ganas si).

Responderlle a