Si, inda que non demasiado: mais sendo sábado e a esa hora da mañán penso
que non haberá problemas. *Hai aparcamento gratuito arredor do Ágora*.

Con todo, o primeiro sitio que vexades ao saír da Ronda do Outeiro cara o
Ágora (Ventorrillo, r/ Mosteiro de Caaveiro), recoméndovos aparcar, xa que
se chega andando sen problemas. Se onde digo non tendes sitio, inda que non
moi recomendable!, a man esquerda do centro hai unha finca na que se soe
aparcar.

Se nese momento tendes problemas, chamádeme por tlf ou collédeme por IM. Se
non tendes o meu núm, pedídemo por correo privado.

*Como chegar en bus urbano e coche*, á dereita na web >>
http://www.coruna.es/servlet/Satellite?argIdioma=gl&c=Page&cid=1300351798641&pagename=Agora%2FPage%2FGenerico-Page-Generica
nb:
nos mapas évos mellor enpregar a rúa "Alcalde liaño flores, Coruña" e
daravos a mellor opción de chegada.