Xa che digo eu que as distros non cho van aceptar porque ten pouco vida
de utilización.

Precisaría cando menos uns 8 meses de uso en probas para que substituíra
o que está agora. Eu en Ubuntu non o vou aprobar polo momento, non me
entender mal... simplemente antes de enviar a produción un paquete ou
software antes debe pasar un tempo de testeo.

Saúdos.

O Sáb, 10-07-2010 ás 08:24 +0200, Adrián Chaves Fernández escribiu: