2010/7/11 Miguel Bouzada <mbouzada en gmail.com>

> Para quen queira ir facendo probas,
>
> Fixen un .oxt a partires dos ficheiros de Miguel Solla, podedes descargalo
> de aquí:
> http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/corrector_OOo3-trasno.oxt

Publiqueino como extensión (beta) no repositorio de OpenOffice

http://extensions.services.openoffice.org/en/project/Corrector_ortogr_galego

Nota: Bouzada, o paquete que fixeches ten un pequeno defecto de estrutura e
non se instala ben. Corrixino.

Aproveito tamén para lembrar que estou comezando a traballar para lograr un
dicionario de sinónimos; de momento en versión
moi beta (tamén chamada "peta")

http://extensions.services.openoffice.org/en/project/DicSinoGal