2010/7/30 Enrique Estévez Fernández <keko.gl en gmail.com>

> Boas.
>
> Os tradutores informáticos son os que permiten que a lingua galega
> navegue na modernidade!!! Nos océanos da rede.

De feito creo que deberiamos aproveitala como idea-forza para os labores de
propaganda.
Xesús Ferro Ruibal é un académico da RAG, especializado na lingua popular,
no campo oposto ao noso do universo lingüístico, e precisamente vindo del,
esta valoración equivale a un premio.

Por favor, admíns, gardade este video entre os nosos materiais (do web da
TVG pode desaparecer calquera día).

Ah, e feliz día do administrador de sistemas :-D que ninguén o dixo