Esta fin de semana vin un Samsung Galaxy II de Vodafone con Android en
galego, case todo, incluso co
Whatsapp. Iso si, a Play Store en inglés.

Efectivamente creo que temos certa ignorancia do que está a pasar co galego
en Android, non sabemos como se está movendo.

Eu quédome con que a integración estana facendo os
fabricantes/distribuidores de terminais, os das marcas de hardware e por
iso vai aparecendo o galego aquí e alá en distintos provedores de conexión.