On Lun 11 Feb 2013 18:47:11 CET, Manuel Vázquez wrote:
Ola... Eu acabo de recibir un Xperia U con Android 4.0.4 en galego. É
de Orange. Penso que vén de serie nos Android.
Saúdos:
Manuel A. Vázquez

2013/2/11 Antón Méixome <cert...@certima.net <mailto:cert...@certima.net>>

    Esta fin de semana vin un Samsung Galaxy II de Vodafone con
    Android en galego, case todo, incluso co
    Whatsapp. Iso si, a Play Store en inglés.

    Efectivamente creo que temos certa ignorancia do que está a pasar
    co galego en Android, non sabemos como se está movendo.

    Eu quédome con que a integración estana facendo os
    fabricantes/distribuidores de terminais, os das marcas de hardware
    e por iso vai aparecendo o galego aquí e alá en distintos
    provedores de conexión.

    2013/2/11 Jorge Barreiro <yortx.ba...@gmail.com
    <mailto:yortx.ba...@gmail.com>>

        O Luns, 11 de Febreiro de 2013 11:50:52 Miguel Bouzada escribiu:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3313&q=galician&colspec=I
        > D%20Type%20Status%20Owner%20Summary%20Stars
        >
        > Haberá que artellar unha :)

        Boas,

        na oficina collemos un móbil novo con R, un Sony Xperia, con
        Android 4, e vén
        en galego. Pero non dei atopado máis información, como quen o
        traduciu ou
        desde que versión está. Non sei se será unha versión especial
        de R, ou se xa
        vén de serie en tódolos androids 4.

No AOSP (Android Open Source Project), o código fonte do proxecto Android non existe referencia algunha ao Galego. Co que ditas traducións tenhenas que estar levando os fabricantes ou teleoperadoras.

--
Fran Dieguez