Creo que son poucos os casos nos que se necesita diferenciar entre un e outro
(sinceramente non me ven ningún á cabeza, pero imaxino haber pode haber ou
senón non me queda claro o por que de «aplicativo»), e son máis os casos nos
que en inglés optan por un ou polo outro para referirse ao mesmo, ou usan

Nos casos dos que falo (incluídos os casos en que se usa «application» pero nos
como tradución? (traducindo o concepto e non a palabra)