Pabanyak sajo saba sanak !!! Kok kasakik utak atau gilo pulo dek mambaco e-mail rancaklah nan lain sajo yang akan dikarajoan. Sakali lai pabanyak saba dan jaan satu pulo sakik.
-----Original Message-----
From: Dedi Nofersi [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Friday, November 30, 2001 9:06 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: SAUTAK (Sakik Utak) Re: [RantauNet] Kok Bahasa Nasional KitaBahasa Indonesia, ya?

Assalamu'alaikum wr.wb.

Mambaco judul surek di e-mail, bisa-bisa GILO kito dinyo. Apolai kalaulah sampai mambaco isinyo. Salah satunyo nan IKOko.

Apo garan sabano nan tajadi kiniko sanak. Apo lah banyak MANUSIA nan hiduik diduniako nan lah sakik, sahinggo aka sehaik indak bisa jalan lai. Apo nan dicari sabana no dek mereka-mereka tu.

'A iyo sakik utak den dinyo.

Wassalam,

dn