Tapi yang labiah mambuat ambo iboh mancaliah nagku Pang-ek, ado split
personaliti.  Disatu sisi bagabung jo millis ko (rantau-net), kalu urang
indak ambi paduli ya sudahlah ndak usah bagabung.  Apolagi soal agamo, itu
soal kaparcayaan.  Apapu iman yang anda anut pasti ada hal yang bisa
manjadi bahan pardebatan urang lain bahakan sampai cacian sekalipun.  Jadi
saran ambo kalu malihat tanggapan dari sebagain besar anggota millis ko kan
indak sajalan jo angi Peng-ek, artinyo secaro demoktratsi angku indak bisa
ditarimo oleh sagian besar anggota millis iko, Jadi supayo indak mabuang
waktu angku Pang-ek saran ambo angku mancari millis lain sajo, bukan
minang, yang juo jauh dari nuansa Islam.

"panggugek panggugek" <[EMAIL PROTECTED]>@rantaunet.com on 03/08/2002
06:39:37 AM

Please respond to [EMAIL PROTECTED]

Sent by:  [EMAIL PROTECTED]