Muhammad Dafiq Saib wrote:

> Assalamu'alaikum wr.wb., Sutan Mudo, Kumaha - damang? Begini harusnya
> curitanya. Anak-anak itu mengaji sejak dari alif - ba - ta salamo
> sataun. Kalau ambo saisuak malahan duo tahun. Biasono patang hari,
> sasudah pagi Sikola Dasar, enam hari seminggu. Dan benar-benar dimulai
> dari pengenalan huruf 'hijaiyah' alif - ba - ta itu. Barikuik
> manulihno sakali. Sampai kiro-kiro duo tigo bulan, biasono alah apa
> dan kenal jo huruf-huruf tu barikuik jo tando-tando baco sarato jo
> rangkaian-rangkaian huruf. Baransua-ransua diajakan mambaco al Quran.
> [...]

Makasih Mak Lembang, Iyo kalo itu mah samo jo ambo dulu wakatu
dikampung, pagi sikolah umum, dan sore sakolah agamo..., balajar
mmanulis dan mambaca hurup arab, malamnyo di masjid mulai abih magarib
sampai isya, dimasjid cuma belajar ngaji aja mulai dari alif sampai
ngelancar dan mbo juga pernah tamat quran tuh dimajid, yang di tungtut
satu ayat-satu ayat.
Kalau di Sekolah agama salain belajar mengaji juga belajar menghapal
ayat pendek, doa'doa, bhs. arab, dll. tamatnya sampai kelas 5, jadi
masuk sakolahnyo pas sd kelas dua sakolah agama baru masuk, bayar
sekolahnya saya masih ingat mikul padi tiap musim panen.

salam
hendra st.mudo