Ass,wr,wb.
Adinda Cecille (ambo panggia adinda se yo, karano kok ambo himbau kamanakan,
ambo indak sakampuang jo adinda dan indak lo sasuku). Sebagai generasi
mudo Minang, ambo salut jo keinginan adinda untuak bagabuang di palanta
nan manuruik ambo harus 100 % urang Minang penghuninyo ko. Walau bahaso
Minang adinda baik lisan maupun tulisan kurang pasih, malah dengan
bergabungnyo adinda, mako bahaso tulisan adinda bisa terasah disiko,
hituang2 kursus bahaso Minang gratis. Memang dulu partamo ambo bagabuang
di palanta ko, ambo sudah usul untuak menggunokan bahaso Minang nan
General (umum / bahaso gaul), aratinyo bisa dimangarati oleh sagalo urang
awak mulai dari Sungai Dareh di Selatan sampai ka Panti di Utara dan mulai
dari Piaman di Barat sampai Payakumbuh di Timur nan talingkuik dek
Pemerintahan Sumatera Barat.
Jadi ambo nan seketek labiah senior dari adinda, maucapkan pulo salamaik
datang dan bagabuang di palanta RantauNet ko, semoga adinda enjoy disiko.
Kalau bisa, biodata perkenalan adinda agak labiah lengkap di kemukokan
disiko, misalnyo, apo masih single, domisili dimaa, apolah bakarajo, dll.

Wassalam,
Mulyadi St.Bangsawan (46 labiah sangenek)
Rang Suliek Ayie di kota empek-empek Palembang