hehehe...yang mak tachi tanyo adolah
kebiasaanyo...bukan namo...maa bulo bisa kebiasaan
urang di cari pakai google, yahoo atau aa lah namo
no..apo nakan mak tachi hanyo bisa pakai internet
sajo...tapi khan lai bulo basobok dek nakan namo nan
sarupo di eropa ntun...mudah2an nan di minang ko indak
samo jo nan di eropa ntun do...

baru sakali mak tachi batanyo ka kanakan rarach...alah
banyak bulo saran nan kalua..bakecekan bulo rang gaek
ko mangap sajo....basuruah lo pakai aa namo no
du...search eng ing eng...ndak buliah ceke tu bana
do...dek nakan rarach masih mudo kan masih sigap kok
manga-manga no...kalo mak tachi nan lah tuo
ko...mancaliak tuts komputer sen lah tapaso lo bapakai
taropong, apo lai mancaliak ensikilopedia. isuak2
tolong mak tachi liak dih...anak mudo ndak elok
pamaleh doh.

mak tachi

http://sitebuilder.yahoo.com