Wa'alaykum salam warahmatuLLAHI wa barakatu
Diek/Rangkayo Rahima nan diberkati ALLAH, mokasi ateh
penjelasannyo satantang topik ko.
Mudah-mudahan panjelasan ntun manjadi landasan pulo
bagi kito basamo untuk mambudayakan sapo manyapo salam
doa ko untuak mampaarek tali silaturrahiim diantaro
kito.

wasalam
Ma'Dang JoLelo

--di cut---