Sent: Wednesday, September 03, 2003 12:14 PM
Subject: Re: [RantauNet.Com] Mempersempit Ruang .......Yang mungkin terlupakan ttg Palestina (pro Mak SBN)

Mamanda,
Mohon ma'af.... kanakan meriply lagi...
Mungkin makasuiknyo giko mak, ambo dan Uda Indra pengen jawaban yang berlandaskan.
Jan sampai nanti sanak2 awak punyo pikiran nan manyapele-an dari pandapek mamak.

Caliaklah....
Ma... alasan dan jawaban satiok diskusi jo mamak nan sampai ke titik final....
Salah satu contoh diskusi mamak jo Om Talanc dulu (Esterac Labeh .red) gimano hasilnya
dari perminta'an oom talanch itu???
Malah kelanjutannyo bersambah ria dengan menanyakan identitas...
Ambo sabagai kamanakan nan menghormati mamak, indak pengen maliek Judge nan
pernah di kemukokan dek Mak Zz mbo...

Itu se makk.......

Wassalam,
(Kalau kamanakan batanyo, biaso...... soalnyo kamanakan baru saumua jaguang)
Tantu pencerahan dan Petuah nan masuak aka nan akan di tanyo dek kamanakannyo.