Assalamu'alaikum WW

Ambo ikutan mewarnai saketek....

Surau ? suatu sarana pendidikan untuak anak dalam proses pendewasaan.

Zaman kini sarana itu hilang.
Kini anak sasudah tamaik SD dan TPA/MDA indak punyo sarana untuak baraja
agamo dan iduik nan 'terstruktur' lai.
TPA/MDA indak ma akomodasi anak-anak nan alah khatam, atau minimal lah
masuak SMP...

Paralu alternatif untuak mambuek baliak sarana nan bafungsi sarupo surau
untuak ma akomodasi baraja agamo dan iduik di maso remaja dan dewasa awal
yang umum, nan disesuaikan dengan ke khas-an masing-masiang daerah; babarapo
kegiatan "remaja mesjid" sarupo RISKA dan YISC bisa dijadikan pambandiang...

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak - Kaganti sawah jo ladang