Waalaikum salam warahmatullahi wabarakatuh.

Raso tasingguang dan amarah adolah manusiawi sekali, kalau indak ado lai
raso tasingguang jo amarah tu di diri kito, berarti kito indak machluk
Allah nan banamo manusia lai. Maso, alah pimatang sawah awak bana nan di
tabuak urang, kito akan haniang se. Tapi .... amarah ...., kato Nabi kito
Muhammad SAW, harus kito kendalikan, harus kito mainten sahinggo babuah
kesabaran. Asa lai urang namuah saliang tenggang raso, saliang asah, asuh
dan asih kato urang Jawa, ado raso-pareso kato urang awak, memang raso
tasingguang dan amarah tu paralu kito redam.

Pituah nan disampaikan dunsanak Infantri (antah dari sialah asanyo) dan
Mamanda Lembang Alam, paralu kito pedomani. Semoga kito bisa manjadi urang
nan sopan dan santun sarato arif bijaksano.

Ambo pun samo jo Adinda Firdaus di kota buayo, tulisan2 rancak tu ambo
kliping atau simpan di folder ambo untuak di baco2 ulang katiko senggang.

Turuik berempati ka dunsanak kito rang Minang nan kanai dampak Lumpur
Lapindo.

Wassalamu'alaikum,wr,wb.
HM Dt.MB (50+)
Baru pulang shalat Jumahaik di Komplek Pusri Palembang.