Assalamualaikum.

Salam kenal dunsanak kasadoalahannyo.  ambo fikri di jakarta nio mancibo
manjawek soal malakok nan ditanyoanno dek sanak jabok.

kok ambo analisa nan dimakasuik jo apaknyo jabok "malakok" itu adalah
"bapandai-pandai".  baa kecek iwan sukri "dimana bumi dipijak disitu langit
dijunjuang".  jadi, kalau kamanakan ko pandai ka mamaknyo, makonyo sayang
lah apak-apak jo dunsanaknyo nan lain.  sahingga indak susah iduik no doh.
saking urang2 ingin kasadoalahannyo ingin dahulu baragiah ka inyo.  baiak
itu kasih sayang maupun jo harato.

baitu mungkin manuruik ambo.
Sakali lai salam kasadonyo,
Fikri