Tertarik ambo jo ide dunsanak yulhasni ko. Masalahnyo,
ndak surang juo nan satu visi doh. Sangaik saketek,
kalau tidak ingin dikatakan tidak ada sama sekali, nan
amuah mainvestasikan pitihnyo untuak bisnis koran.
persoalannyo sederhana, pitihnyo lamo baliak. istilah
kasanyo: berinvestasi di media segmen minang tidak
indak manggadangan aia.

selain sulit untuk mendapatkan iklan, mencari pembaca
yang benar-benar mau membeli juga susah. sekadar
informasi, sudah beberapa kali media segmen minang
terbit di jakarta, sebut saja majalah KABA, majalah
KINANTAN, tabloid MINANGPOS, majalah KABA NAGARI, dan
lain-lain.

Buktinya susah terbit. saya sendiri telah merasakan
karena turut serta dalam penerbitan media tersebut.

salam
Suhendra
Wartawan di Jakarta
(Masih berharap basobok jo investor)