----- Original Message -----
  From: auliah azza
  To: RantauNet@googlegroups.com
  Sent: Monday, October 01, 2007 1:09 PM
  Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Salam Kenal dari Gajah Tongga Koto Piliang

  :) iya pak. Saya dari kecil juga terheran-heran kenapa orang MInangkabau lain
memanggil Uda, dan Silungkang tidak sama dengan yang lain. Beberapa tetangga
saya yang Minangkabau lain juga terheran-heran, kok anak kecil dipanggil Datuk
?

  Aaa, saroman jo di Solok ko mah. Salah surang minantu ambo adolah urang
Solok. Waktu ambo mahadiri acara perkawinan, tacangang ambo mandanga, sagalo
laki2 nan hadir diimbau datuak. Minantu ambo juo diimbau datuak dek nan lain,
pado hal inyo indak pangulu bagai, doh. Kini baru dapek jawabnyo.
  Mokasi banyak. Lah batambah lo ilimu ambo ciek lai.
  mak Sati (70+7+0)

  Tabiang

Website: http://www.rantaunet.org