RN ini menjadi tidak sehat dengan banyaknya postingan dari angku Z rky
mulie, yang sebagian besar isinya hanya membuat "paniang kapalo". Kalo saja
ada 10 orang di RN ini yg seperti angku Z, maka saya percaya RN ini tidak
lebih sebagai ajang perdebatan yang "indak tau ujuang pangkanyo". Semoga
bisa menjadi renungan buat angku Z rky mulie.

> Waalaikum salam,wr,wb.
>
> Bagarah atau serius angku Rangkayo Mulie ko ??? mangecekkan ambo akan
> manggantikan BA-1, apo indak salah tafsir angku tu ka ambo? Kami nan dari
> rantau ko hanyo ingin kemajuan nan tajadi di ranah, bukan ingin
> mancikarawi.
>
> Masalah pegawai PSDA nan manulak BA-1 tu itu kan bukan isu dari ambo, ambo
> hanyo manaruihkan info nan tatulih di Singgalang online. Jadi urang di
> ranah sendirilah nan mambuek isu atau propaganda nan manyasekkan kalau
> memang itu indak bana manuruik angku. Cubolah angku demo dan lawan
> [...]

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.