Quoting Hartati Nurwijaya <[EMAIL PROTECTED]>:

> Namun setelah pesta selesai, saya ingin berjalan
> melihat kota Padang. Setelah selesai diskusi buku 6
> Nopember di Universitas Andalas, saya berjalan dengan
> Ibu Ries Woodhouse.
>
> Kami naik angkot, kaget ya shock juga masuk duduk di
> angkot. Ternyata dalam angkot ada musik yang keras.
> Bukan jenis musiknya yang keras, tetapi suara musiknya
> sangat memekakkan telinga.

iyo macam itu kurenah nyo supir angkot di padang. kamari bedo mah, kalau indak
pakai audio indak ado nan naiak angkot awak. kok pakai audio kudu
kenceng-kenceng, sakik pulo talingo. kumaha atuh ....?

pangalaman ambo kalau ka padang ... dari pado naiak angkot bialah ambo bajalan
kaki sajo dari pasar raya ka subarang padang. badan sehat .... talingo indak
sakik ... hati indak pulo ngedumel ...!

suaro audio nan kareh mambuek awak nan alah pinang sirah ikua badabok-dabok
..... alah agak kurang menghargai nan tuo-tuo generasi mudo kiniko ....
degradasi mental dan budaya ..!

wassalam,
--fred

Get a free email address with REAL anti-spam protection.
http://www.bluebottle.com/tag/1

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.