Assalamu'alaikum

Manuruik ambo, selagi budaya itu positive indak ba a doh.
Nan tacaliek dek ambo, ba a koq resistensi bana awak jo budaya timur (Arab).
Koq bagaya saroman urang Barat alah dianggap biaso se dek awak kini.

Sadangkan Rasullullah sendiri itu kan inyo urang Arab, jadi nan budaya nan
dilakukan
dek Rasullullah itu rancak untuk di tiru. karano rasullullah tu Suri
tauladan nan paling baik
nan diutus Allah ka Muko Bumi iko.

Manuruik ambo, bersalam jo jabat tangan sajo iyo agak kurang, dengan
berpelukan dan Cipika-cipiki itu iyo sabana bersatu hati awak tu dek inyo.
Iko kusus untuk nan sasamo jenis dan memang alah akrab awak dek inyo.

Ciek lai, jan disangkuik -sangkuik an pulo jo Partai-Partai Islam. malu ambo
dek inyo kok Urang Islam pulo nan skeptis jo Partai Islam.

Untuk Pak Duta, mudah-mudahan indak terkontaminasi jo budaya Amerika nan
negative. Amin.

Wassalam,

Rajo Sampono 30++

Website: http://www.rantaunet.org