Skl lagi, thanks Ri. Semoga labiah jaleh untuak awak kasadonyo ttg
peliknya masalah di Sumbar iko. Bukan excuse, tp kan labiah rancak
juo ado nan lain yg manjalehkan nan agak karuah2 setek infonyo...:)

Salam,
Nofrins

http://rickyds905.multiply.com/photos/album/8/Mentawai_Surfing_Island

http://danarrapbn.org/monitor/asp/daftar_satker.asp?detail=pagu&hal=5
> [...]
> atau DIM-PSB. Terhadap setiap masalah yang ditemui pada setiap
> obyek wisata kita sampaikan saran konkrit, dan kita catat respons
> manajer obyek wisata tersebut.
>
>     MARKETPLACE
>
> ---------------------------------
>   Earn your degree in as few as 2 years - Advance your career with
> an AS, BS, MS degree - College-Finder.net.
>

> Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
> Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch
> format to Traditional
> Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

=== message truncated ===

Be a better friend, newshound, and

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
- Selalu mematuhi Peraturan Palanta RantauNet lihat di
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-palanta-rantaunet
jalur pribadi.