Sanak,

Kejadian diambo zuhur di musajik Kelapa Gading subalah mall. Habih
sumbayang caliak sipatu alah lanyok dirak. Tapaso batulanjang kaki
sajo ka mall. Urang banyak mancaliak mangalo gaek ko indak basipatu ka
mall.

Alah bakuliliang cari toko sipatu. Langsuang lah basipatu jo kauih baru awak.

Ambo iklaskan sipatu nan disalang urangtu.

On 5/5/12, ZulTan <zul_...@yahoo.com> wrote:

> Mungkin si maliang sadang litak, pitih ndak ado.  Dek sapatu ndak jadi
> ilang, rancak bana kalau nan maliang diagiah pitih.  Inyo sanang awak
> inshaallah dapek lo pahalo.
>
> Baralah kasesonyo si Dodi, paruik lapa awak ditangani pulo.  Mudah-mudahan
> di dalam pinjaro tajamin iduiknyo.
>
> Salam,
> ZulTan, L, 51, Bogor
>
> Sent from my iPad 2

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA