Aaa iyo, asa jan sampai ado lo nan pulang manjapuikk ladiang saroman barito
dari Lapau Anak Aia ko. Indak ka tararai di awak bikoh ...

http://hariansinggalang.co.id/bercanda-berlebihan-senjata-melayang/

Salam,
-- Nyut Sungut

Saroman saranan ustaz Ahmad Ridha, jan lupo manguduang ikua postiang nanlah
panjang bajumbai-jumbai ... :)