Nan jaleh ciek lai, ado tigo perwira Tuangku nan Urang Awak dan saurang lai
dari Filipina nan panah sato parang di Makah awal 1800an. Baliau nan batigo ko
manjadi perwira gerakan Perang Paderi di Minangkabau. Banyak sumber tantang itu
antaro lain caliak Tuanku Rao, M.O. Parlindugan. Tuanku nan surang lai manjadi
perwira ulama gadang pulo di Filipina (nan biaso disabuik kaum Moro) nan
pajuangannyo ditaruihkan sampai kini.

Salam,
-- MakNgah