________________________________
 Dari: Hayatun Nismah Rumzy <hayatunnis...@yahoo.com>
Kepada: "rantaunet@googlegroups.com" <rantaunet@googlegroups.com>
Cc: "rantaunet@googlegroups.com" <RantauNet@googlegroups.com>
Dikirim: Rabu, 8 Agustus 2012 8:02
Judul: Re: [R@ntau-Net] Selama ia adalah manusia

Assalamu Alaikum W. W.
Apa yang Reny rasakan juga bundo rasakan. Dibulan puaso ko sarancaknyo awak
indak maurus urusan urang, urus sajo diri awak, jan negative thinking. Mungkin
saatnyo kiniko kito melaksanakan diam ko emas. Bia sa lah RantauNet tu barubah
manjadi bukan untuak silaturrahmi. Kalau Reny curhat email bundo jo japri.

@Hayatun Nismah Rumzy#