Amiinn,
Kainginan Uda Akmal alah manjadi doa tu mah.

Mano tahu si Jack mulai sarupo Chicarito striker MU yg mulai mananyo -
nanyo ttg Islam ka Demba Ba :-) atau simpati CR7 pado Palestina bisa
mambuek inyo mangenal dan masuak Islam.

Arok di ambo, kok buliah pintak jo pinto. Wakatu barhasil mamblok pinalti,
dibaliak jersey si Jack ta tulis :

"Bebaskan Ustadz Lutfi ! usut Century, Hambalang dan manipulasi pajak
keluarga Istana !

(hehehe... Panjang bana yoh :-D)

Wassalam
Ronald - Depok