Kalau wak baliak  baanyo...
Kok sakali kali urang Islam nan wajib sholat tapi indak sholat wak guguah
baa gak ati?
Mungkin indak sampai saroman kaum paderi saisuak,cukuik wali nagari jo
perangkat liau nan maajak rang kampuang pai ka masajik tiok ari. Untuak
sholat shubuah jo isya sajolah.
Dipaimbau an di palanta palanta,dipakan pakan. Anak anak bujang diakhir
minggu suruah lalok kasurau.
Indak ado ba mik bagai mushola atau masajik di kampuang ndak ka baa bagai
doh. Asal jan baketek ati pulo kok ado yg manyalo ' uruih sae diri surang
surang'. Pakaro nan ciek ko angkek topi wak jo kawan kawan jamaah tabliq.
Walau lah kodok pulo diintai intel dek basarawa senteng.
Jan lah sampai dicurigai pulo bagi anak anak nan basuruah ngaji jo lalok di
masajik ,bantuak anak anak rohis kini, baru takana dek kito manyuruahnyo
generasi mudo dakek jo masajik.
Bagi ambo pribadi ABS-SBK cuma mimpi sajo,kalau masajik raminyo cuma untuak
sholat Jumat. Tapi kalau anak anak yg kini SD atau TK lai dibekali jo ilmu
agama,acok sholat ka masajik.insyaAllah indak cuma ABS-SBK sajo nan
kadipraktekan mereka, produk aturan jo hukum di nagari NKRI pun tantu
labiah rancak penerapannyo. InsyaAllah 20 - 25 tahun lai terbukti.

Sangenek pulo

Afda Rizki
Pada 17 Feb 2013 08.52, "Dodi Syahputra MM" <si_padanga...@yahoo.com>