Pak Syafrinal YAH,

Mokasih pak ateh infonyo, tapi sakali lai motor nyo Lippo kiniko bukan
Mochtar Riady lai tapi James T Riady Cs-nya Pat Robertson pimpinan
Koalisi Kristen dan jaringan televisi misionaris terbesar di dunia..

Cubo di google stek James T Riady dan program kristenisassi, akan
mangkatutu kalua informasi tentang sia bana James Riady koo.. Jadi
jaaan PD bana awak, urang Minang alah kuek aqidahnya sia pun yang
masuak indak masalah..

Rumah sakik katholik Yos Sudarso indak bara efeknyo, karano memang
indak di sponsori dan di dukung oleh tokoh sakaliber James T Riady..
dan lagi-an 30 tahun yang lalu masyarakat Minang pegangan agamonyo
alah mandarah dagiang.. Tapi kini dijaman materialistisko ambo ragu
masyarakat  Minang masih sakuek taun 70-an pegangan agamonyo..Jujur
sajo ambo cameh maliek trend urang awak dalam baragamo kiniko.. Surau
dan Musajik raminyo hanyo wakatu jumaik sajo.. kalo hari biaso indak
sampai sapuluah urang.. dan itupun biasonyo kabanyakan urang
pansiunan..

Bak kecek rekan kito Pak Anwar   " maminteh sabalun hanyuik'
...rasonyo indak ado salahnyo kito bahati hati dalam masalah koo..
ijan sampai manyasa nanti.. anak kamanakan kito lah basilang loo
jarinyo bado'a...

Manuruik ambo yang awamko.. James T Riady dan Lippo Group masuak ka
Ranah Minang. bukan hanyo sakadar urusan businis dan kepedulian sosial
tahadok urang awak.. tapi.ado missi yang dibawo-Nyo... Dan kalo kito
tau dan marasokan hal iko sabagai umat Islam kito berkawajiban  untuak
mancegahnyo...

Karano kito kito indak punyo power (indak mamacik) minimal kito dapek
mangamukokan ketidak setujuan kitoo .. Tapi tapulanglah dari
pancaliak-an kito masiang masiang.. kalo manuruik Pak Syafrinal dkk
iko indak masalah.. kabaa juo lai bebeda pandapek awak..

Sakitu sajo dulu, talabiah takurang mohon maap..
Dibawah ambo kutip stek info tentang James T Riady

"Keterlibatan James dalam misi Kristen diakui sebagai bagian dari
pertaubatannya. James juga menyebut Pat Robertson sebagai orang yang
telah menyadarkannya kembali ke ‘jalan terang’. “Dialah guru spiritual
saya,” ucap putra mahkota raja bisnis Lippo Group, Mochtar Riady ini.

Tampaknya hubungan Pat Robertson dengan keluarga Riady memang sangat
dekat. Tahun 2002, dalam menyukseskan Proyek Misi 2002, Pat Robertson
datang ke WHC di Lippo Karawaci Tangerang.

Persahabatan kedua ‘gembala’ itu juga merambah dunia bisnis serta
berbagai proyek dan agenda misi Kristen global. Keduanya melihat
Indonesia bisa menjadi salah satu pusat misi Kristen yang prospektif.
Maka, berdirilah WHC di kawasan bisnis Lippo beserta sejumlah sarana
penunjangnya. Ada lembaga pendidikan, seminari, rumah sakit, rumah
produksi (production house), dan lembaga misi berkedok sosial lainnya.

Wass,
Sfd, KL..