Kalau ambo indak salah ingek, Pak Eri Baheram ko ikuik pulo dalam program
Jawi Simmental yang tahun lalu diinisiasi sanak Armen dan YPM Marapalam.
Dan dalam pertemuan di rumah Bundo Nismah tahun lalu pulo, ado adiak Pak
Eri Baheram (laki-laki, maaf namonyo ambo lupo) nan datang mewakili Pak
Eri. Ambo sampek maota-ota jo adiak Pak Eri ko.

Singkek carito: ambo mancaliek kato-kato Pak Eri Baheram "sesama insani
kalau ada yang bisa dibantu yaa dibantu semampunya" alah ditunjuakannyo
pulo sacaro nyato  dalam tindakan (paling indak dalam program Jawi
Simmental RN).

Maaf pandapek ambo indak bakaik jo thread Lippo di subyek, tapi tentang Pak
Eri nan baru ambo tahu namonyo sajo.

Salam kenal dari Cibubur untuk Pak Eri Baheram.

Wassalam,

ANB
45, Cibubur