Alhamdulillah, ambo kiro Nochfrie maanggap nan positif itu adolah indak suko
baiyo batido. Ruponyo indak. Kalau soal indak bamental budak, ambo setuju
sekali.
Soal kepemimpinan Padri masih paralu kito bahas, karano pado dasarnyo suko main
kareh, hampia  saroman Kopkamtib dek sari, sampai dihantikan dek Tuanku Imam
Bonjol tahun 1832 ( silakan baco buku Christine Dobbin.)
Wassalam,
SB, 77, Sby.

Sent from my iPad