Sanak Zaid, tarimo kasih. Ado duo tanggapan ambo: 1).  Masalah PRRI iko hampia
selalu jadi alasan, padohal nan maultimatum Pusat tu kan awak surang. Alah acok
ambo sarankan, ayo kito bahas sampai tuntas, jan bantuak kato pepatah, cakak
habih silek takana; 2). Indak mungkin kito maharokkan urang awak sadonyo suko
baiyo batido, karano banyak nan manikmati batangka dan basiarak; bia sajolah,
kito mulai jo urang awak nan alah siap baiyo batido, dalam FTTS.
Wassalam,
SB, 77, Sby.

Sent from my iPad

> [...]
> panutan yang bicaranya didengar , yang memberi arah kepada kebenaran ,
> membimbing masyarakat dan kepemimpinannya diakui. Negeri ini akan sulit maju
> kalau tidak bisa baiyo batido dan tidak punya pemimpin. Kedepan , menurut
> saya  kalau ada tokoh kita yang mulai menonjol di tingkat nasional , cobalah
> menahan diri untuk tidak memberi komentar yang hakekatnya mengecilkan beliau
> itu.
>

> Wassalam
>
> Dunil Zaid. 70 + 10/12. Kpg Ujuang Pandan Parak Karambia, Pdg. Tingga di Jkt.

>>> 33