Dinda Amri, memang ado duo faham ttg ABS SBK ko di kalangan urang awak.
Kadipangaan lai. Ambo setuju jo saran Buya Mas'oed. Baliau-baliau nan indak
amuah sato, indak usah kito tunggu. Bahkan dalam agamo indak buliah ado
paksaan. Kito pakai sajo prinsip " fastabiqul khairaat", berlomba dalam
kebenaran.
Wassalam,
SB, 77, Sby.

Sent from my iPad