Dinda Ajoduta, bahaso dalam kenyataanyo ABS SBK tu antaro ado dan tiado alah
samo-samo kito ketahui. Pilihannyo ado duo: 1). Kito tinggaan bana, sarupo
anjuran Sanak ZulTan; atau 2). Kito peloki basamo, sarupo nan dipiliah Gebu
Minang, BK3AM, dan ambo.
Pilihan ad 1) paling gampang, indak usah babuek apo-apo. Tapi risikonya sabana
mengerikan, indak tabayangkan, yaitu disintegrasi sosial Minangkabau sacaro
total, dan tando-tando awalnyo alah nampak jaleh dalam tahun-tahun terakhir
iko. Iko pilihan urang awak nan putuih aso.
Pilihan ad 2) paliang barek, bajangko panjang, dan alun tantu pulo ka berhasil,
malah bisa dicameehkan urang, namun ado harapan bisa manyalamaikkan
Minangkabau, karano konsep dasarnyo alah ado sajak tigo tahun nan lalu, dan
limbagonyo , FTTS, akan dibuek di Jakarta dalam bulan iko. Berhasil atau indak,
niaiak iko alah dicatat malaikat.
Ambo sacaro sadar mamiliah ad 2). Angek dingin ambo tahan. Itu risiko.
Wassalam ,
SB, 77, Sby.

Sent from my iPad