Mari kito sebarkan basamo-samo minimal dilingkungan keluarg kito baik
dirantau maupun diranah.

Lai  basumangek  nan baprak  karambia baliak, tadinyo alah mulai patah dek
propoganda minyk Palma/Pilma, non kolesterol dsb.dsb

Minyak goreng Palma/Pilma ko kalau salah ado nan dari luar?

Selamat kepada Rumh Makan Padang/Rumah Makan Minang

Wass,

Maturidi (L/75) Talang,Solok,Kutianyia

Pada 20 Januari 2014 08.08, st. eF Al Zain Sikumbang